Informacija apie projektą
Klaipėdos Vytauto Didžiojo gimnazijos pastato rekonstrukcijos projektas
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Liepų gatvė 11, Klaipėda 92138, Lietuva |
Rajonas | Klaipėdos m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | virš 90 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | VP3 Sanglaudos skatinimo veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | VP3-3 Aplinka ir darnus vystymasis |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Viešosios paskirties pastatų renovavimas nacionaliniu lygiu |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Valstybinis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | Sutartyje yra nurodyta konfidencialumo sąlyga. |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 726,00 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 0 |
Projekto tikslas | Mažinti įstaigos pastate suvartojamos energijos sąnaudas |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 9 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas | Projektas atitinka Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 3 prioriteto "Aplinka ir darnus vystimasis" įgyvendinimo priemonę "Viešosios paskirties pastatų renovavimas nacionaliniu lygiu". Projekto atitikties horizontaliosioms sritims parametrai: darnus vystymasis; lyčių lygybė ir nediskriminavimas. Šio projekto tikslui pasiekti iškeltas uždavinys - "Padidinti energijos gamybos ir vartojimo efektyvumą bei atsinaujinančiųjų energijos išteklių vartojimą". |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.klaipeda.lt/245245245 |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | https://www.e-tar.lt/portal/forms/legalAct.html?documentId=TAR.59D1FFDA35ED |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
6 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
3 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai | Fizinis veiklos tęstinumas - įgyvendinus projektą, SBĮ Klaipėdos Vytauto Didžiojo gimnazija ir toliau bus atsakinga už turimos infrastruktūros priežiūrą ir eksploataciją. Atlikus numatytus darbus, sumažės įstaigos išlaidos už energiją, o tai teigiamai įtakos jos finansinius srautus. Už sutaupytas lėšas mokykla galės atlikti kitus būtinus darbus. Pažymėtina, kad pastato rekonstrukcija prailgins pastato naudingos eksploatacijos laiką. Veiklos tęstinumas - projekto įgyvendinimas iš esmės pagerins mokyklos mokinių ir mokytojų darbo sąlygas, o tai sudarys prielaidas pasiekti tikslą - ugdyti naują Lietuvos kartą. Projektas neturės įtakos mokyklos personalo kiekiui, nekeis darbo organizavimo. |
Nuorodos į projekto rezultatus | Informacija apie projektą paskelbta internetiniame tinklalapyje www.klaipeda.lt - veikla - ES finansuojami projektai. |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/SVPTS/svpts_sarasas.asp?SBJ_ID=1020196022 |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Taip |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Ne |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Ne |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Taip |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Savivaldybės biudžetinė įstaiga (negali turėti akcininkų ar dalininkų). |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Savivaldybės biudžetinė įstaiga (neturi bendrovių ar filialų). |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | http://www.klaipeda.lt/index.php?-1851023639 |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Veiklos ir elgesio principus apibrėžia Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos 2002 m. birželio 24 d. Vyriausybės nutarimu Nr. 968. |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Nuostatos apibrėžtos Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybės tarnyboje įstatyme. |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Nuostatos apibrėžtos Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybės tarnyboje įstatyme. |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | ne |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | ne |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | Sutartyje yra nurodyta konfidencialumo sąlyga. |