Informacija apie projektą
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos tipinių veiklos procesų ir procedūrų visapusiškas tyrimas ir optimizavimas
Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Konstitucijos prospektas 3, Vilnius 09307, Lietuva |
Rajonas | Vilniaus m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 39 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | 4 prioritetas „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Valstybinis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | Neskelbiama |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | EUR |
Projekto tikslas |
Projekto tikslai: 1) visapusiškai ištirti ir optimizuoti tipinius Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesus ir procedūras; 2) ištirti ir optimizuoti projektų valdymą Vilniaus miesto savivaldybės administracijoje; 3) ištirti, optimizuoti bei patobulinti procesų valdymo ir tyrimo informacinę sistemą Vilniaus miesto savivaldybės administracijos vykstantiems procesams stebėti bei veiklos valdymui pagerinti. |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 3 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas |
Projektas prisidėjo prie 2007-2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonės VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo 8 punkto: „8.6. viešojo administravimo subjektų veiklos analizės atlikimas, veiklos valdymo modelių diegimas", „8.7. studijų, tyrimų, analizių, metodikų, vadovų, rekomendacijų, kurių reikia priemonės veiklai vykdyti, rengimas; projekto vykdytojas turi užtikrinti parengtų studijų, tyrimų, analizių, metodikų, vadovų, rekomendacijų rezultatų taikymą ir (ar) panaudojimą“, „8.2. analizių, tyrimų atlikimas, metodinės medžiagos, kaip valstybiniam ir nevalstybiniam sektoriams, centriniams, teritoriniams ir vietos savivaldos lygmenims paskirstyti uždavinius ir funkcijas, rengimas“, „8.8. valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų darbuotojų mokymas remiamas tiek, kiek jo reikia naujoms viešojo administravimo subjektų vidaus administravimo tobulinimo, veiklos valdymo, stebėsenos ir kitoms sistemoms diegti“. Projektas papildomai prisidės prie 2007-2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonės VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo 8 punkto papunkčių: „8.1. viešojo administravimo subjektų ir jų veiklos stebėsenos sukūrimas“ ir „8.7. viešojo administravimo subjektų veiklos analizės atlikimas, veiklos valdymo modelių diegimas“ ir „8.9. studijų, tyrimų, analizių, metodikų, vadovų, rekomendacijų, kurių reikia priemonės veiklai vykdyti, rengimas; projekto vykdytojas turi užtikrinti parengtų studijų, tyrimų, analizių, metodikų, vadovų, rekomendacijų rezultatų taikymą ir (ar) panaudojimą“, „8.10. valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų darbuotojų mokymas remiamas tiek, kiek jo reikia naujoms viešojo administravimo subjektų vidaus administravimo tobulinimo, veiklos valdymo, stebėsenos ir kitoms sistemoms diegti“. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.vilnius.lt/lit/Struktura_ir_kontaktai/889 |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | http://www.vilnius.lt/lit/Nuostatai/901 |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
3 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
0 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai |
Projekto metu jau įgyvendintos veiklos ir pasiekti fiziniai šių veiklų įgyvendinimo rodikliai tiesiogiai siejasi su papildomomis projekto veiklomis ir šių veiklų fiziniais įgyvendinimo rodikliais, užtikrinant projekto tęstinumą ir Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos tobulinimą ne tik įgyvendinant kasdienes užduotis (tipinė veikla), bet ir įgyvendinant strategiškai svarbius projektus miesto plėtrai, miestiečiams bei verslui (netipinė veikla). Produkto rodiklis: Įdiegtos vidaus administravimo ir veiklos valdymą gerinančios sistemos ar metodai savivaldybių administravimo subjektuose. Projekto metu jau įgyvendintos veiklos ir pasiekti fiziniai šių veiklų įgyvendinimo rodikliai: 1. parengta tipinių Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesų ir procedūrų analizė; 2. parengta tipinių Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesų ir procedūrų efektyvumo analizė; 3. sukurta ir įdiegta Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesų valdymo ir tyrimo informacinė sistema; 4. parengta teisinės bazės, reglamentuojančios Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesų ir procedūrų teikimą, analizė; 5. parengtas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesų ir procedūrų valdymo vadovas; 6. parengta Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesų ir procedūrų efektyvumo analizės ir tobulinimo metodika; 7. 60 Vilniaus miesto savivaldybės administracijos darbuotojų apmokyta naudotis su Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesų valdymo ir tyrimo informacine sistema. Papildomai planuojami rezultatai: 1. parengtas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos projektų valdymo esamos situacijos įvertinimo dokumentas; 2. parengtas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos projektų valdymo vadovas; 3. įdiegta projektų valdymo sistema ; 4. apmokyta 250 Vilniaus miesto savivaldybės administracijos atsakingų darbuotojų; 5. įdiegti papildomi funkcionalumai patobulinant ir modifikuojant veiklos procesų valdymo ir tyrimo informacinę sistemą. Projekto tęstinumas: 1. automatizavus Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procedūras ir procesus, bus sukurtas nuolatinis šių procesų stebėsenos mechanizmas, užtikrinantis nuolatinį kokybės palaikymą ir efektyvumo didinimo galimybes; 2. įvertinus teisinę bazę, reglamentuojančią Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesus ir procedūras, atsižvelgiant į rezultatus ji bus koreguojama. Teisinės bazės koregavimą pagal savo kompetenciją atliks Vilniaus miesto savivaldybės administracijos padaliniai; 3. nuolatinis veiklos procesų ir paslaugų aprašo valdymas, procesų diagramų formavimas ir atvaizdavimas, užtikrins tęstinį viešųjų paslaugų kokybės didinimą ir tobulinimą; 4. Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos procesų ir procedūrų valdymo vadovo ir tyrimo metodikos parengimas užtikrins nuolatinį Vilniaus miesto savivaldybės administracijos veiklos ir paslaugų procesų ir procedūrų tyrimą ir optimizavimą. Už minėtos veiklos vykdymą bus atsakingi paskirti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos padaliniai. |
Nuorodos į projekto rezultatus | Neskelbiama |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | http://www.vilnius.lt/lit/Teises_aktai/895 |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Nebuvo. |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Nebuvo. |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Nebuvo |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Taip |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Taip |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Taip |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | Taip |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Taip |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Taip |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Taip |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | Taip |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | Ne |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | Neskelbiama |