Informacija apie projektą
Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Informacinės sistemos saugumo gerinimas
Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Konstitucijos prospektas 12, Vilnius 09309, Lietuva |
Rajonas | Vilniaus m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 7 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Ekonomikos augimo veiksmų programa. |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Prioritetas „Informacinė visuomenė visiems“. |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Įgyvendinimo priemonė Nr. VP2-3.2-IVPK-02-K „Informacinių technologijų sauga“. |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Konkurso būdu. |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | Konfidencialu. |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 1.573.087,06 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 0 |
Projekto tikslas | Užtikrinti Fondo valdybos informacinės sistemos apsaugą. |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 2 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas |
Lietuvos 2007-2013 metų Europos sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategija numato žinių visuomenės sukūrimą Lietuvoje kaip ilgalaikį prioritetą. Lietuvos 2007-2013 metų Europos sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonei „Informacinių technologijų sauga“ įgyvendintas projektas prisidėjo prie šios priemonės uždavinio – sukurti tolygią ir saugią elektroninių tinklų infrastruktūrą šalyje – įgyvendinimo. Priemonės tikslas – užtikrinti efektyvesnę valstybės institucijų, valdančių svarbiausias valstybės informacines sistemas, informacinių ir ryšių technologijų saugą, informacijos apsaugą nuo nesankcionuoto jos pakeitimo ir panaudojimo. Remiamos veiklos – veiksmai, skirti valstybės institucijų informacinių ir ryšių technologijų saugos, informacijos apsaugos nuo nesankcionuoto jos pakeitimo ir panaudojimo priemonėms kurti ir diegti. Projektus pagal priemonę įgyvendina valstybės biudžetinės įstaigos, valdančios pirmos kategorijos, priskirtos vadovaujantis Valstybės institucijų ir įstaigų informacinių sistemų klasifikavimo pagal jose tvarkomą elektroninę informaciją gairėmis, patvirtintomis vidaus reikalų ministro 2007 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 1V-247 (Žin., 2007, Nr. 78-3160, dabar 2013 m. liepos 24 d. Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimas Nr. Nr. 716 „Dėl Bendrųjų elektroninės informacijos saugos reikalavimų aprašo, Saugos dokumentų turinio gairių aprašo ir Valstybės informacinių sistemų, registrų ir kitų informacinių sistemų klasifikavimo ir elektroninės informacijos svarbos nustatymo gairių aprašo patvirtinimo), informacines sistemas. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.sodra.lt/lt/struktura-ir-kontaktai/struktura |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | http://www.sodra.lt/lt/situacijos/korupcija-ir-nesazininga-veikla/praneskite-apie-korupcijos-atvejus-sodroje |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
2 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
0 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai | Planuoti stebėsenos rodikliai pasiekti. |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/SVPTS/svpts_sarasas.asp?SBJ_ID=1020195629 |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Ne. |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Taip, Projekto finansavimo ir administravimo sutartis buvo keista ir netik dėl finansinių korekcijų: - 2012-10-30 Projekto „Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos informacinės sistemos saugumo gerinimas“, projekto kodas Nr. VP2-3.2-IVPK-02-K-01-003, finansavimo ir administravimo sutarties pakeitias dėl termino iki kada už ataskaitą po užbaigimo atsiskaitymo. - 2013-06-13 Susitarimas dėl Projekto „Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos informacinės sistemos saugumo gerinimas“, projekto kodas Nr. VP2-3.2-IVPK-02-K-01-003, finansavimo ir administravimo sutarties pakeitimo Nr. 1/F1-0-81 (keičiamas Projekto biudžetas). - 2013-11-20 Susitarimas dėl Projekto „Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos informacinės sistemos saugumo gerinimas“, projekto kodas Nr. VP2-3.2-IVPK-02-K-01-003, finansavimo ir administravimo sutarties pakeitimo Nr. 2/F1-0-181 (pakeisti Sutarties 3.2, 4.5.2 ir Sutarties 1 priedo 6 punktai dėl sutarties įgyvendinimo termino ir įsigytos kompiuterinės technikos kiekio). |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Ne. |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Taip. Priemonė 1.17. Organizuoti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų darbuotojų kursus dėl teisės aktų projektų vertinimo valstybės korupcijos, socialiniu, ekonomikos, finansų ir kitais požiūriais. Kursai „Teisės aktų projektų vertinimas: korupcijos, socialinių, ekonomikos, finansų ir kitais požiūriais“ įvyko 2014 metų lapkričio 19 d. bei lapkričio 27 d., kursus išklausė 51 darbuotojas (2013 metais kursus išklausė 41 darbuotojas). Vienam kursus išklausiusiam darbuotojui teko 8 kursų valandos. Priemonė 8.6. Organizuoti visų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų darbuotojų kursus, susijusius su antikorupcine veikla. Kursai „Antikorupcinė veikla“ įvyko 2014 metų lapkričio 18 d. bei lapkričio 26 d., kursus išklausė 51 darbuotojas (2013 metais kursus išklausė 41 darbuotojas). Vienam kursus išklausiusiam darbuotojui teko 8 kursų valandos. |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos neturi akcininkų/dalininkų. |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Taip, informaciją galima rasti http://www.sodra.lt/lt/teritoriniai-skyriai. Sodros fondo valdybai pavaldžios 12 įstaigų, turinčių savarankiško juridinio asmens statusą: 10 teritorinių skyrių, Karinių ir joms prilygintų struktūrų skyrius ir Užsienio išmokų tarnyba. |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | Informacijos apie korupciją gavimo priemonės: 1. specialus Fondo valdybos elektroninio pašto adresas (antikorupcija@sodra.lt); 2. speciali pranešimų pateikimo sritis Fondo valdybos interneto svetainėje, prieiga per internetą: http://www.sodra.lt/lt/socialinis-draudimas/korupcija-ir-nesazininga-veikla 3. anoniminis pasitikėjimo telefonas; 4. anoniminių pranešimų pašto dėžutės visų Fondo administravimo įstaigų priimamuosiuose. |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Taip, turi ,,Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis etikos kodeksas“. |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Taip. ,,12.2. nepriimti jokio materialaus ar nematerialaus pobūdžio atlygio, kai esama pagrindo manyti, kad taip siekiama paveikti darbuotojo veiksmus ar sprendimus“ |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Interesų konfliktų sprendimo politiką reglamentuoja Fondo valdybos direktoriaus įsakymas ,,Dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos“. |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | Taip. |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | Ne. |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | Konfidencialu. |