Informacija apie projektą
Pokyčių valdymo ir archyvavimo procesų integravimas į Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vidaus administravimo sistemą
Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Algirdo gatvė 19, Vilnius 03219, Lietuva |
Rajonas | Vilniaus m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 4 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | 4 prioritetas "Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas" |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Viešasis administravimas |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Valstybinis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | http://www.esparama.lt/paraiska?id=39306&pgsz=10 (Projekto finansavimo ir administravimo sutartis nėra viešai prieinama) |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 111,00 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 0 |
Projekto tikslas | Projekto tikslas - gerinti LR Valstybinės darbo inspekcijos prie SADM (toliau -VDI) vidaus administravimą, tobulinant darbuotojų pokyčių valdymą, dokumentų valdymą ir archyvavimą ir didinti VDI veiklos efektyvumą. Įgyvendinant projektą sukurti efektyvią, informacinių ir ryšių technologijomis grįstą vidaus administravimo sistemą, užtikrinančią tinkamą ir ilgalaikį VDI sukauptos informacijos naudojimą ir saugą, patikimą asmens identifikavimą el.erdvėje, taip sutrumpinant vidaus administravimui skirtą laiką, pagerinant VDI valdomos informacijos kokybę, tikslumą, išsamumą ir saugumą ir didinant VDI veiklos efektyvumą. |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 2 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas |
Projektas prisideda prie 2007-2013 m. veiksmų programos strategijos įgyvendinimo: Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ tikslo – tobulinti žmoniškųjų išteklių valdymą bei stiprinti administracinius gebėjimus valstybės tarnyboje. Įdiegtos sistemos užtikrina tinkamą ir ilgalaikį VDI sukauptos informacijos naudojimą ir saugą bei asmens patikimą identifikavimą elektroninėje erdvėje. Sutrumpėja vidaus administravimui skirtas laikas; pagerinta VDI valdomos informacijos kokybė ir pasiektas informacijos tikslumas, išsamumas ir saugumas; padidėjo LR VDI veiklos efektyvumas: įvykus personalo pokyčiams (atleidus darbuotoją ar laikinai jo nesant), yra galimybė automatiniu būdu perskirstyti jo užduotis ir užtikrinti jų savalaikį įvykdymą. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.vdi.lt/VDI_Bendras/Struktura2.aspx |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | http://www3.lrs.lt/pls/inter3/oldsearch.preps2?Condition1=220102&Condition2= |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
1 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
1 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai |
Projekto tęstinumą užtikrina įdiegtų sistemų naudojimas VDI. Pasibaigus projektui, projekto rezultatų palaikymą ir tęstinumą užtikrina sistemų diegėjai, kadangi numatytas ne trumpesnis kaip 2 metų garantinis laikotarpis. Keičiantis teisės aktams, sąlygoms ir atsiradus naujiems poreikiams, sukurtų sistemų atnaujinimas bus finansuojamas VDI lėšomis, o apmokyti darbuotojai savo žinias teiks kitiems darbuotojams, siekiant nenutrūkstamo ir efektyvaus įdiegtų sistemų veikimo. Projekto rezultatai: įdiegtos 2 vidaus administravimo ir veiklos valdymą gerinančios sistemos ar metodai valstybinio administravimo ir kituose viešojo administravimo subjektuose bei 156 VDI darbuotojai apmokyti naudotis įdiegtomis sistemomis. |
Nuorodos į projekto rezultatus | Sistemos nėra viešai prieinamos |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | http://www.vdi.lt/PdfUploads/VDIviesujuPirkimuTaisykles.pdf |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Ne, buvo neaktualu. |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Ne. |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Ne |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Buvo pasirašyta etikos deklaracija, apimanti ir antikorupcinę riziką. |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Taip |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Taip |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | Taip |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Taip |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Taip |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Taip |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | Ne |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | Ne |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | http://www.esparama.lt/paraiska?id=39306&pgsz=10 (Projekto finansavimo ir administravimo sutartis nėra viešai prieinama) |