Informacija apie projektą
Neformaliojo švietimo paslaugų rėmimo sistemos sukūrimas savivaldybėse
Švietimo mainų paramos fondas
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Rožių al. 2, Vilnius, Vilniaus apskritis, Lietuva |
Rajonas | Vilniaus m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 2 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | 2 prioritetas. Mokymasis visą gyvenimą |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Valstybinis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | http://jonvabaliai.lt/edit/?id=1423&updated=true; http://www.smpf.lt/uploads/dokumentai/1_priedas_TAPK.pdf |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 4.086.678,00 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 0,00 EUR |
Projekto tikslas | Projektu siekiama sukurti kokybiškai naujas neformaliojo švietimo paslaugas, ugdyti neformaliojo švietimo teikėjų kompetenciją ir skatinti naujų neformaliojo ugdymo metodų naudojimą. Projekto tikslas – plėtoti savivaldybėse pilietinio ir tautinio ugdymo pavienių iniciatyvų ir vaikų socializacijos ir užimtumo veiklas; ugdyti kokybiškų neformaliojo švietimo paslaugų teikimui reikalingus gebėjimus. Projekto tikslinės grupės - mokiniai, mokytojai, mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, jaunimas ir suaugusieji. Siekdama gerinti turiningą vaikų užimtumą, ugdyti jų saviraišką, stiprinti ugdymo institucijų ryšį su vietos bendruomene, didinti socialinės rizikos vaikų socializacijos visuomenėje galimybes, ŠMM kasmet organizuodavo vaikų socializacijos, Pilietinio ir tautinio ugdymo projektų konkursus, tačiau šiuose projektuose iniciatyvos teisė buvo paliekama paslaugų teikėjams. |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 104 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas |
Darnus vystymasis - Projektas turės: neutralų poveikį aplinkosaugos srityje, nes projekto įgyvendinimo procese nebuvo naudojamos technologijos, kurios galėtų neigiamai paveikti aplinkos kokybę, klimato kaitą ir pan; teigiamą poveikį socialinėje srityje, nes projektas tiesiogiai prisidėjo prie neformaliojo ugdymo sistemos kūrimo, pasiūlos įvairovės didinimo ir teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimo; teigiamą poveikį ekonomikos srityje, nes projekto rezultatai prisidėjo prie neformaliojo švietimo tiekėjų ir mokymosi visą gyvenimą sistemos administratorių kvalifikacijos kėlimo; teigiamą poveikį regionų vystymosi srityje, kadangi projekto metu neformaliojo ugdymo veiklos buvo vykdomos visuose Lietuvos regionuose. Lyčių lygybė ir nediskriminavimas – Projekto dalyviais buvo kviečiami asmenys, atsižvelgiant į konkursų sąlygas ir norą dalyvauti. Lytis, seksualinė orientacija, priklausymas religinėms bendruomenėms, tautybė ar rasė, amžius ar neįgalumas nėra ir nebus pasirinkimo kriterijai. Be to, projekto metu teikiamomis paslaugomis ir projekto rezultatais (mokymo medžiaga, informacija ir t.t.) galės naudotis visi subjektai be jokių diskriminacinių apribojimų. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.smpf.lt/lt/apie-fonda/organizacijos-struktura |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | http://www.smpf.lt/lt/apie-fonda/apie |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
34 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
70 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai |
Projekto įgyvendinimas turės teigiamą poveikį projekto tikslinėms grupėms – mokiniai ugdys socialines, asmenines ir pilietines tautines kompetencijas, bus kuriama kokybiškų neformaliojo švietimo paslaugų kultūra, įgyvendinant neformaliojo švietimo paslaugų tiekėjų (mokytojų) mokymus. Mokymosi visą gyvenimą švietimo sistemos administratoriai įgys kompetencijas, reikalingas geriau administruoti neformaliojo švietimo paslaugas. Projekto rodikliai: Įgyvendintos 60 neformaliojo švietimo programos Įgyvendintos neformaliojo švietimo programos 60 savivaldybių, vaikų vasaros edukacinės programos 6 apskričių, 2 socialinės atskirties grupių vaikų vasaros edukacinės programos, 5 edukacinės programos vaikams su negalia Apmokyta 304 neformaliojo švietimo paslaugų tiekėjų (mokytojų) Įgyvendintos 6 pilietinio ir tautinio neformaliojo vaikų švietimo programos Apmokyta 80 mokymosi visą gyvenimą švietimo sistemos administratoriai Moksleiviai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas - 50301 |
Nuorodos į projekto rezultatus | http://www.tapk.lt/lt/naujienos/pristatome-tapk-projekto-produktus.html |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/K22N_FILES/SVPTS/1000044589.pdf |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Vyko konsultacijos su už neformalųjį švietimą atsakingais LR ŠMM darbuotojais ir vaikų vasaros poilsį organizuojančių bei neįgalių vaikų neformalųjį švietimą teikiančių organizacijų atstovais. |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Ne |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Ne |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Ne, tačiau viešųjų pirkimų komisijų nariai pasirašo organizacijos patvirtintas konfidencialumo ir nešališkumo deklaracijas. |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | http://www.smpf.lt/lt/apie-fonda/valdymo-komitetas |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Nėra |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | http://www.smpf.lt/lt/apie-fonda/apie/pasiulymai-ir-atsiliepimai |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Taip. Numatyta T6 Darbo tvarkos taisyklėse |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Taip. Numatyta T6 Darbo tvarkos taisyklėse ir skelbiama organizacijos tinklapyje adresu http://www.smpf.lt/lt/apie-fonda/apie/elgesys-su-dovanomis |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Taip. Numatyta T6 Darbo tvarkos taisyklėse ir viešųjų pirkimų komisijų nariai pasirašo organizacijos patvirtintas konfidencialumo ir nešališkumo deklaracijas. |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | Ne |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | Ne |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | http://www.smpf.lt/uploads/dokumentai/Finansavimo%20ir%20administravimo%20sutartis.pdf; http://www.smpf.lt/uploads/dokumentai/2%20%20priedas_TAPK.pdf |