Informacija apie projektą
Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos veiklos tobulinimas ir vidaus administravimo gerinimas.
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Gedimino pr. 19, Vilnius 01103, Lietuva |
Rajonas | Vilniaus m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 4 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Valstybinis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | Pagal projekto finansavimo ir administravimo sutarties 14.3 papunktį sutarties sąlygos viešai neskelbiamos be Šalių sutikimo, išskyrus Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus. |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 90.499,00 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 0,00 EUR |
Projekto tikslas |
Tobulinti Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos (toliau - Nacionalinė žemės tarnyba) veiklos valdymą bei vidaus administravimą, sukuriant pažangią ir modernią dokumentų valdymo sistemą, kuri leistų ne tik vienodai ir tvarkingai registruoti ir valdyti Nacionalinės žemės tarnybos dokumentus, bet ir prisidėtų prie bendros veiklos organizavimo praktikos sukūrimo, priartintų teritorinius skyrius prie centrinio padalinio, leistų efektyviai derinti dokumentus bei valdyti darbo užduotis, projektus. |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 2 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas |
Projektas prisidėjo prie Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ tikslo gerinti veiklos valdymą, geriau įgyvendinti ES politikas. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.nzt.lt/go.php/Struktura96 |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | http://www.nzt.lt/go.php/Korupcijos-prevencija |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
2 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
0 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai |
Nacionalinė žemės tarnyba įsidiegė modernią dokumentų valdymo sistemą, kuri leidžia efektyviai valdyti dokumentus, kontroliuoti dokumentų ir užduočių įvykdymo terminus, naudotis el. parašo privalumais bei užtikrina spartesnius duomenų mainus tarp skirtingų organizacijos duomenų bazių. Nacionalinė žemės tarnyba savo lėšomis prižiūrės ir vystys dokumentų valdymo sistemą, tobulins įdiegtus dokumentų valdymo sistemos modulius, užtikrins naujų Nacionalinės žemės tarnybos darbuotojų apmokymą, esant reikalui, organizuos tikslinius mokymus, kompensuos komandiruočių ar kitas išlaidas, susijusias su projekto įgyvendinimo tęstinumu. |
Nuorodos į projekto rezultatus | http://www.esparama.lt/projektas?id=39257&order=&page=&pgsz=10 |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/SVPTS/svpts_sarasas.asp?SBJ_ID=1020194387 |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis |
Netaikoma |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Ne. |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Ne |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Taip. |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos yra biudžetinė įstaiga (akcininkų ir dalininkų nėra) |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Taip |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | Taip. http://www.nzt.lt/go.php/lit/IMG/9 |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Taip. 1. Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas; 2. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 24 d. nutarimu Nr. 968 „Dėl Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklių patvirtinimo“; 3. Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-92 „Dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“; 4. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 25 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-28 „Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“; 5. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos generalinio direktoriaus 2005 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. 1P-106 ,,Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklių“. |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Taip. 1. Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas; 2. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 24 d. nutarimu Nr. 968 „Dėl Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklių patvirtinimo“; 3. Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-92 „Dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“; 4. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 25 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-28 „Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“; 5. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos generalinio direktoriaus 2005 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. 1P-106 ,,Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklių“. |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Taip. 1. Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas; 2. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 24 d. nutarimu Nr. 968 „Dėl Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklių patvirtinimo“; 3. Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-92 „Dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“; 4. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 25 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-28 „Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“; 5. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos generalinio direktoriaus 2005 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. 1P-106 ,,Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklių“. |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | Ne |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | Netaikoma |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | Pagal sutarties 14.3 papunktį sutarties sąlygos viešai neskelbiamos be Šalių sutikimo, išskyrus Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus. |