Informacija apie projektą
Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos vidaus administravimo proceso tobulinimas
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Blindžių gatvė 17, Vilnius 08111, Lietuva |
Rajonas | Vilniaus m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | Trys |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2010 m. sausio 29 d. – 2013 m. sausio 29 d. |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | 2007 -2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | 4 prioritetas „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Įgyvendinimo priemonė VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“ |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Valstybinis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | 2010 m. sausio 29 d. Projekto „Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos vidaus administravimo proceso tobulinimas“, Projekto kodas Nr. VP1-4.2-VRM-03-V-01-007, finansavimo ir administravimo sutartis Nr. Nr. VP1-4.2-VRM-03-V-01-007 |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 115.848,01 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 0 |
Projekto tikslas | Įdiegus personalo apskaitos ir kontrolės sistemą bei materialinių ir finansinių išteklių valdymo apskaitos ir kontroles sistemą (toliau – PAVS) užtikrinti efektyvų Agentūros žmogiškųjų išteklių valdymą, sumažinti žmogiškuosius, materialinius ir finansinius Agentūros kaštus. |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 1 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas | Projektas prisidėjo prie valdymo institucijų sistemos sandaros tobulinimo ir jos vidinės struktūros modernizavimo. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | https://www.nma.lt/index.php/veikla/struktura-ir-kontaktai/struktura/76 |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | https://www.nma.lt/index.php/veikla/korupcijos-prevencija/293 |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
1 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
0 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai |
Įdiegta personalo apskaitos ir kontrolės sistema bei materialinių ir finansinių išteklių valdymo apskaitos ir kontroles sistema (toliau – PAVS). Ji padėjo užtikrinti efektyvų Agentūros žmogiškųjų išteklių valdymą, sumažino žmogiškuosius, materialinius ir finansinius Agentūros kaštus. Pasibaigus projektui Agentūra savo lėšomis toliau prižiūrės įdiegą PAVS, iškilus poreikiui organizuos tikslinius mokymus, atliks auditą. Be to, vadovaujantis 2011 m. liepos 7 d. Paslaugų teikimo sutarties Nr. VPS9-58 1 priedo 1 lentelės 9 eilute, tiekėjas UAB „Alna Business Solutions“ suteiks ne trumpesnį nei 12 mėnesių PAVS garantinį aptarnavimą bei atnaujins techninę sistemų dokumentaciją pagal atliktus PAVS pakeitimus. Už sklandų įdiegto PAVS veikimą, t. y. techninę PAVS dalį, atsakingas Informacinių technologijų departamentas. Už personalo apskaitos ir kontrolės sistemos naudojimo tęstinę veiklą atsakingas Personalo skyrius, už materialinių bei finansinių išteklių valdymo apskaitos ir kontroles sistemos tęstinį naudojimą atsakingas Bendrųjų reikalų departamentas. |
Nuorodos į projekto rezultatus | 2010 m. sausio 29 d. Projekto „Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos vidaus administravimo proceso tobulinimas“, Projekto kodas Nr. VP1-4.2-VRM-03-V-01-007, finansavimo ir administravimo sutartis Nr. Nr. VP1-4.2-VRM-03-V-01-007 |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | https://www.nma.lt/index.php/veikla/viesieji-pirkimai/289 |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Ne. (Projekto tikslinė grupė yra Agentūros valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, kurie atsižvelgiant į funkcijas, nurodytas pareigybių aprašymuose, naudojasi projekto metu įdiegtomis naujomis sistemomis). |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Ne |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Ne |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Apmokyti |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos yra biudžetinė įstaiga (akcininkų ir dalininkų nėra) |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Taip |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | Taip. https://www.nma.lt/index.php/pasitikejimo-linija/78 |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Taip. 1.Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės. 2.2008 m. kovo 17 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. BR1-189 buvo patvirtintos Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojo etikos taisyklės (Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2012 m. liepos 9 d. įsakymo Nr. BR1-718 redakcija). |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus dovanų politiką reguliuojančios nuostatos yra nurodytos: 1. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės. 2. 2. 2012 m. gegužės 8 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. BR1-425 patvirtintas Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos dovanų, gautų pagal tarptautinį protokolą ar tradicijas, perdavimo, saugojimo ir eksponavimo tvarkos aprašas. 3.3. 2009 m. rugpjūčio 28 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. BR1-631 patvirtintas Korupcijos prevencijos politikos įgyvendinimo Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos tvarkos aprašas (Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. sausio 25 d. įsakymo Nr. BR1-87 redakcija). |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančios nuostatos yra nurodytos: 1.Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės. 2.2000 m. rugsėjo 29 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. 29 patvirtintas Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos darbo reglamentas (Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. sausio 26 d. įsakymo Nr. BR1-96 redakcija). 3. 2009 m. rugpjūčio 28 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. BR1-631 patvirtintas Korupcijos prevencijos politikos įgyvendinimo Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos tvarkos aprašas (Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. sausio 25 d. įsakymo Nr. BR1-87 redakcija). |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | Taip. |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | Ne. |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | 2010 m. sausio 29 d. Projekto „Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos vidaus administravimo proceso tobulinimas“, Projekto kodas Nr. VP1-4.2-VRM-03-V-01-007, finansavimo ir administravimo sutartis Nr. Nr. VP1-4.2-VRM-03-V-01-007 |