Informacija apie projektą
Lietuvos statybos paslaugos eksportui “ConstrBuildLT”
Lietuvos pramonininkų konfederacija
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | A. Vienuolio gatvė 8, Vilnius 01104, Lietuva |
Rajonas | Vilniaus m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 13 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | VP 2 Ekonomikos augimo veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | VP 2-2 Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | VP2-2.2 Padidinti veikiančių įmonių gyvybingumą ir paskatinti verslumą |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Konkursinis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | Bus pateikta vėliau. |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Ne |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 146.816,50 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 62.921,40 EUR |
Projekto tikslas | Skatinti statybos paslaugų eksportą ir jo plėtrą bei didinti statybos paslaugas teikiančių įmonių konkurencingumą užsienio rinkose. |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 3 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas |
Lietuvos 2007–2013 metų ES struktūrinės paramos panaudojimo strategija remiasi strategine vizija, jog 2015 m. Lietuva pasieks kai kurių senųjų ES šalių narių socialinio ir ekonominio išsivystymo lygį. Siekiant įgyvendinti nustatytąjį pagrindinį Lietuvos 2007–2013 m. ES struktūrinės paramos panaudojimo strategijos tikslą bei užsibrėžtą viziją, formuluojamas strateginis „Ekonomikos augimo“ veiksmų programos tikslas – spartinti ūkio augimą ilguoju laikotarpiu, siekiant sumažinti Lietuvos ir ES vidurkio išsivystymo netolygumus. Pagrindiniai „Ekonomikos augimo“ veiksmų programos tikslai yra: 1. Didinti aukštos pridėtinės vertės verslo lyginamąją dalį; 2. Didinti verslo produktyvumo lygį, ypač sudarant palankią aplinką inovacijoms ir smulkiajam bei vidutiniam verslui; 3. Efektyvinti ekonominę infrastruktūrą. Projekto metu prie šių tikslų bus prisidedama atliekant ekspertinį vertinimą, supažindinant statybos įmones su tarptautinę statybos paslaugų rinka bei eksporto plėtros galimybėmis, pristatant statybų įmonių teikiamas paslaugas tarptautinėse parodose |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | Bus pateikta vėliau. |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | Bus pateikta vėliau. |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
1 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
2 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai |
Fizinis tęstinumas. Projekto metu statybų pramonės sektoriaus įmonių įgytos žinios, spartesnis statybos paslaugų teikimas ir eksporto augimas, patikimesnės pardavimų garantijos, nuolatinis bendradarbiavimas su užsienio šalimis ir reiklesniais produkcijos pirkėjais didins pasiūlos kokybę, kas darys teigiamą įtaką įmonių konkurencingumui ilgalaikėje perspektyvoje. Veiklos rezultatų testinumas. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu vykdomos eksportą skatinančios veiklos užtikrins nuoseklų įmonių eksporto (o tuo pačiu ir pajamų) augimą. Projektas padarys įtaką statybų pramonės sektoriaus įmonių žinomumo eksporto rinkose padidėjimui, išaugusi įmonių produkcijos pasiūla ne tik užtikrins vykdomos veiklos tęstinumą, bet ir leis pasiekti didesnius veiklos mąstus. |
Nuorodos į projekto rezultatus | http://www.lpk.lt/lt/vykdomi-projektai |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Taip |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Ne |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Ne |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Taip |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Taip |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | Ne |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Taip |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Taip |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Taip |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | Taip, atlikta apklausa. |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | Ne |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | Bus pateikta vėliau. |