Lengvesnis būdas sužinoti, kur nukeliauja ES pinigai!

Informacija apie projektą

Lietuvos erdvinės informacijos infrastruktūros paslaugų plėtra įgyvendinant prioritetines INSPIRE direktyvos priemones

Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos

Bendra informacija
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė Gedimino prospektas 19, Vilnius 01103, Lietuva
Rajonas Vilniaus m.
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius 4
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
2007-2013
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui VP2 Ekonomikos augimo veiksmų programa
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui VP2-3 Informacinė visuomenė visiems
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis VP2-3.1-IVPK-06-V Sąveikumas
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires. Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
Valstybinis
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
Taip
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma 2.675.330,00 EUR
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų 0,00 EUR
Projekto tikslas "Projektu siekiama įgyvendinti INSPIRE direktyvos ir po jos priimtuose dokumentuose nustatytais 2012-2014 m. laikotarpiu privalomus reikalavimus ir padidinti valstybinių erdvinių duomenų naudojimo efektyvumą, sukuriant naujas interaktyvias viešąsias el. paslaugas. Projekte numatyti kompleksiški sprendimai, maksimaliai panaudojantys abiems tikslams pasiekti būtinas priemones.
INSPIRE reikalavimams įgyvendinti 2012-2014 m. laikotarpiu būtina atnaujinti LEI portalo techninę bei programinę įrangą. Panaudojant modernizuotą įrangą ir sąveikiai teikiamus GRPK duomenis, numatyta sukurti penkias interaktyvias viešąsias el. paslaugas:
1. Debesies kompiuterijos technologija, paremta el. paslauga „Erdvinių duomenų valdymas internete“;
2. El. paslauga „Matavimo duomenų atitikties GRPK duomenims patikrinimas“;
3. El. paslauga „Sutikimų valstybinėje žemėje tiesti susisiekimo komunikacijas, tinklus ir statyti statinius teikimas“;
4. El. paslauga „Žemės fondo analizė ir vertinimas“;
5. El. paslauga „Topografinių planų informacijos teikimas, priėmimas ir derinimas“ (Pilotinis variantas Trakų rajono savivaldybės pavyzdžiu).
Inovatyviausia projekto dalis – erdvinių duomenų valdymo el. paslauga, kuri leis naudoti LEI portalo išteklius sprendžiant su erdvine informacija susijusius viešojo administravimo uždavinius, naudotojams bendradarbiauti kuriant ir skelbiant naujus geografinius duomenis, nenaudojant tam specialios GIS programinės įrangos.
Projekto pagrindinė vertė – skirtingų technologinių sprendimų (LEI portalo, INSPIRE, GRPK) sujungimas LEII sistemoje, siekiant efektyviausiu būdu panaudoti investicijas ir sukurti kuo didesnę pridėtinę valstybėje kaupiamos erdvinės informacijos vertę.
Įgyvendintas projektas sumažins institucijų erdvinės informacijos kaupimo, tvarkymo ir teikimo INSPIRE kaštus, padidins piliečių galimybes gauti aktualią ir išsamią erdvinę informaciją, palengvins dokumentų derinimo procesus. Projektas pajamų negeneruos, bet sukurs didelę socialinę-ekonominę naudą."
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius 1

1 Jonvabalis

Klausimas Atsakymas
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas Pagal priemonę bus skaičiuojamos parengtos interaktyvios elektroninės paslaugos, sukurtos įgyvendinant priemonės „Sąveikumas“ projektus. Naujai sukurtų el. paslaugų skaičius - 5.
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą http://www.nzt.lt/go.php/Struktura96
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų http://www.nzt.lt/go.php/lit/Nuostatai; http://www.nzt.lt/go.php/Korupcijos-prevencija
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
1
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
0
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų Ne
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai Projekto institucinis bei teisinis tęstinumas bus užtikrinamas Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministertijos (toliau - Nacionalinė žemės tarnyba), nes projektas visiškai atitinka strateginius Nacionalinės žemės tarnybos veiklos tikslus, susijusius su erdvinės informacijos politika. Lietuvoje jau yra sukurta reikiama teisinė bazė. Technologinis tęstinumas priklauso nuo šiuolaikinėmis technologijomis pagrįstų sprendimų, visiškai integruotų LEI portale. VĮ “GIS-Centras” esami ir nauji specialistai užtikrins sistemos tinkamą veikimą. Finansinį tęstinumą garantuoja valstybės įsipareigojimas įgyvendinti INSPIRE direktyvą bei teisės aktai, kuriais Nacionalinė žemės tarnyba įpareigota užtikrinti finansinį LEI portalo sistemų palaikymą. 5 metų laikotarpyje po projekto įgyvendinimo pabaigos numatoma papildomai skirti vidutiniškai 103 tūkst. Eur per metus. Socialinį tęstinumą lemia projekto rezultatų intensyvus naudojimas, kurį turėtų užtikrinti padidėjęs el. paslaugų skaičius, naudotojų informuotumas ir didėjantis erdvinių duomenų poreikis.
Nuorodos į projekto rezultatus Bus papildyta

2 Jonvabaliai

Klausimas Atsakymas
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/SVPTS/svpts_sarasas.asp?SBJ_ID=1020194387
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis Taip
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
Bus papildyta

3 Jonvabaliai

Klausimas Atsakymas
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai Ne
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais Taip.
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje Taip. Institucijos veikla ir principai yra grindžiami aukščiausiais skaidrumo ir antikorupcijos rizikos standartais.
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos yra biudžetinė įstaiga (akcininkų ir dalininkų nėra)
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai Taip.
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) Taip. http://www.nzt.lt/go.php/lit/IMG/9
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą Taip. https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.59D1FFDA35ED
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų Taip. 1. Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas; 2. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 24 d. nutarimu Nr. 968 „Dėl Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklių patvirtinimo“; 3. Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-92 „Dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“; 4. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 25 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-28 „Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“; 5. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos generalinio direktoriaus 2005 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. 1P-106 ,,Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklių“.
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų Taip. 1. Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas; 2. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 24 d. nutarimu Nr. 968 „Dėl Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklių patvirtinimo“; 3. Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-92 „Dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kontrolės vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“; 4. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 25 d. įsakymu Nr. 1P-(1.3.)-28 „Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie žemės ūkio ministerijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“; 5. Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklėmis, patvirtintomis Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos generalinio direktoriaus 2005 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. 1P-106 ,,Dėl Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojų etikos taisyklių“.
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė Taip
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai Ne.
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 Finansavimo ir administravimo sutartyje yra nurodyta konfidencialumo sąlyga