Lengvesnis būdas sužinoti, kur nukeliauja ES pinigai!

Informacija apie projektą

Kokybės vadybos standartų diegimas bei tobulinimas Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos

Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos

Bendra informacija
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė Blindžių gatvė 17, Vilnius 08111, Lietuva
Rajonas Vilniaus m.
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius Trys
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
2007-2013 m.
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui VP1 Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui VP1-4 Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis Viešųjų paslaugų kokybės iniciatyvos
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires. Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
Valstybinis
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
Taip
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma 278.966,93 EUR
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų 0,00 EUR
Projekto tikslas Projekto tikslas – tobulinti Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau - Agentūra) geros kokybės viešųjų paslaugų teikimą.
Projektu buvo siekiama gerinti Agentūros teikiamų viešųjų paslaugų kokybę, tobulinant šias Agentūros sritis:
− Kokybės vadybos sistemos, atitinkančios LST EN ISO 9001:2008 standarto reikalavimus, diegimas, sertifikavimas ir priežiūra;
− Agentūros informacijos saugos, atitinkančios LST ISO/IEC 27001:2006 (tapatus ISO/IEC 27001:2005) reikalavimus, stiprinimas;
− Asmenų aptarnavimo gerinimas (elektroniniu paštu gautų asmenų klausimų – atsakymų tvarkymo sistemos modifikavimas, Agentūros teikiamų paslaugų, taikant “vieno langelio" principą, kokybės gerinimas);
− Strateginio valdymo ir veiklos stebėsenos tobulinimas, įdiegiant subalansuotų rodiklių sistemą.
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius 13

1 Jonvabalis

Klausimas Atsakymas
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas Projektas atitinka Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto "Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas" įgyvendinimo priemonę “Viešųjų paslaugų kokybės iniciatyvos“.
Pagrindinis projekto tikslas bei uždaviniai atitinka Viešojo administravimo plėtros iki 2010 m. strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 488, 65.1 tikslą ir 65.1.4 uždavinį: projektas prisideda prie strategijos tikslo – tobulinti viešojo administravimo sistemą bei uždavinio – gerinti teikiamų viešųjų paslaugų kokybę.
Įgyvendinus užsibrėžtus projekto veiklų rodiklius buvo pasiekti priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai: įdiegtas, sertifikuotas kokybės vadybos standartas, atitinkantis LST EN ISO 9001:2008 standarto reikalavimus, sertifikuota informacijos saugumo valdymo sistema pagal LST ISO/IEC 27001:2006 (tapatus ISO/IEC 27001:2005) standartą, pagerintas piliečių aptarnavimas, įgyvendinant „vieno langelio“ principą, įdiegta subalansuotų rodiklių sistema.
Projekto pasiekimai bei laukiami rezultatai daro teigiamą įtaką Agentūros teikiamų paslaugų kokybei, o kartu prisideda prie pagrindinio priemonės tikslo – viešojo administravimo sistemos tobulinimo.
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą https://www.nma.lt/index.php/veikla/struktura-ir-kontaktai/struktura/76
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų https://www.nma.lt/index.php/veikla/korupcijos-prevencija/293
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
10
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
3
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų Ne
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai Pagrindiniai projekto rezultatai:
1. Įdiegtas, sertifikuotas kokybės vadybos standartas, atitinkantis LST EN ISO 9001:2008 standarto reikalavimus bei patobulinta kokybės vadybos sistema Agentūroje;
2. Sertifikuota informacijos saugumo valdymo sistema, pagal LST EN ISO/IEC 27001:2006 standartą;
3. Pagerintas piliečių aptarnavimas, įgyvendinant „vieno langelio“ principą, sukuriant asmenų aptarnavimo telefonu kokybės vertinimo metodiką bei atliekant jos taikymo mokymus, atliekant kiekybinį teikiamų paslaugų tyrimą;
4. Įdiegta subalansuotų rodiklių sistema;
Projektas išsiskiria savo pridetine verte, kurią gavo ne tik Agentūros darbutojai, bet ir paslaugų gavėjai - pareiškėjai.

Projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas:
1. Kokybės vadybos sistemos, atitinkančios LST EN ISO 9001:2008 standarto reikalavimus, įdiegimas, sertifikavimas ir priežiūra (rodiklis: 12 vnt. (11 ataskaitų, 1 sertifikatas);
2. Įvykdyti mokymai, renginiai, susiję su kokybės vadybos sistemos, atitinkančios LST EN ISO 9001:2008 standarto reikalavimus, priežiūra ir įvertinimu (rodiklis: apmokyti 46 darbuotojai );
3. Atnaujinti dokumentai, reglamentuojantys Agentūros informacijos saugą, kuri atitinka LST ISO/IEC 27001:2006 (tapatus ISO/IEC 27001:2005) reikalavimus (rodiklis: 4 vnt. (1 apklausos rezultatų ataskaita, 1 analizės ataskaita ir 1 atnaujinimo planas), 1 vnt. (1 sertifikatas));
4. Atlikta veiklos (rizikos) ataskaita (rodiklis: 1 vnt. (1 veiklos (rizikos) analizės ataskaita));
5. Įvykdyti mokymai dėl standarto LST ISO/IEC 27001:2006 (tapatus ISO/IEC 27001:2005) reikalavimų įgyvendinimo (rodiklis: apmokyti 849 darbuotojai);
6. Modifikuota elektroniniu paštu gautų asmenų klausimų – atsakymų tvarkymo sistema (rodiklis: 1 vnt. (įdiegtas papildomas sistemos funkcionalumas);
7. Atlikta informacijos teikimo pareiškėjams ir paramos gavėjams kokybės analizė (rodiklis: 1 vnt. (1 tyrimo ataskaita);
8. Įvykdyti informaciją pareiškėjams ir paramos gavėjams teikiančių bei tiesiogiai su jais bendraujančių specialistų mokymai (rodiklis: apmokyti 65 darbuotojai);
9. Agentūros teikiamų paslaugų, taikant „vieno langelio“ principą, kokybės gerinimas (rodiklis: 1 vnt. (asmenų aptarnavimo telefonu kokybės vertinimo metodika). 2 vnt. (tyrimo ataskaita, mokymai 7 asm.);
10. Subalansuotų rodiklių sistemos įdiegimas (rodiklis: 1 vnt. (1 tvarkos aprašas), mokymai 80 asm., 1 vnt. (1 informacinė sistema);
11. Įdiegtos kokybės vadybos sistemos valstybinio administravimo ir kituose viešojo administravimo subjektuose (rodiklis: 4 vnt.).
Visi planuoti rodikliai pasiekti 100 proc.

Projekto tęstinumo užtikrinimas:
Pasibaigus projektui, jo tęstinumą garantuoja Agentūra, kuri toliau savo lėšomis įgyvendins pasiektus rezultatus: prižiūrės informacines sistemas, esant reikalui, organizuos tikslinius mokymus, atliks auditą, kompensuos komandiruotes ar kitas išlaidas, susijusias su projekto įgyvendinimo tęstinumu.
Nuorodos į projekto rezultatus https://www.nma.lt/index.php/naudinga-informacija/projektai/kokybes-vadybos-standartu-diegimas-bei-tobulinimas-nma/1362; https://www.nma.lt/index.php/veikla/struktura-ir-kontaktai/asmenu-konsultavimas/2489; https://www.nma.lt/index.php/veikla/kokybes-vadybos-sistema/298; https://www.nma.lt/index.php/veikla/informacijos-sauga/292; https://www.nma.lt/index.php/veikla/strategija/3921; https://www.nma.lt/index.php/naujienos/nma-idiegta-subalansuotu-rodikliu-sistema/4582; https://www.nma.lt/uploads/files/dir507/dir25/dir1/12_0.php

2 Jonvabaliai

Klausimas Atsakymas
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles https://www.nma.lt/index.php/veikla/viesieji-pirkimai/289
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis Ne
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
Ne

3 Jonvabaliai

Klausimas Atsakymas
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai Ne
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais Ne
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje Taip
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos yra biudžetinė įstaiga (akcininkų ir dalininkų nėra)
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai Taip
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) Taip. https://www.nma.lt/index.php/pasitikejimo-linija/78
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą Taip. 1. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės. 2. 2008 m. kovo 17 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. BR1-189 buvo patvirtintos Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos darbuotojo etikos taisyklės (Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2012 m. liepos 9 d. įsakymo Nr. BR1-718 redakcija).
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus dovanų politiką reguliuojančios nuostatos yra nurodytos: 1. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės. 2. 2012 m. gegužės 8 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. BR1-425 patvirtintas Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos dovanų, gautų pagal tarptautinį protokolą ar tradicijas, perdavimo, saugojimo ir eksponavimo tvarkos aprašas. 3. 2009 m. rugpjūčio 28 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. BR1-631 patvirtintas Korupcijos prevencijos politikos įgyvendinimo Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos tvarkos aprašas (Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. sausio 25 d. įsakymo Nr. BR1-87 redakcija).
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančios nuostatos yra nurodytos: 1. Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės. 2. 2000 m. rugsėjo 29 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. 29 patvirtintas Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos darbo reglamentas (Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. sausio 26 d. įsakymo Nr. BR1-96 redakcija). 3. 2009 m. rugpjūčio 28 d. Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. BR1-631 patvirtintas Korupcijos prevencijos politikos įgyvendinimo Nacionalinėje mokėjimo agentūroje prie Žemės ūkio ministerijos tvarkos aprašas (Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. sausio 25 d. įsakymo Nr. BR1-87 redakcija).
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė Ne
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai Ne
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 Bus papildyta