Lengvesnis būdas sužinoti, kur nukeliauja ES pinigai!

Informacija apie projektą

Kauno miesto savivaldybės vidaus administravimo sistemos (KMSVAS) tobulinimas

Kauno miesto savivaldybės administracija

Bendra informacija
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė Laisvės alėja 96, Kaunas 44251, Lietuva
Rajonas Kauno m.
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius Virš 60 projektų
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
2007-2013
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui VP1-4 Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires. Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
Valstybinis
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
Taip
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma 258.895,97 EUR
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų 45.687,56 EUR
Projekto tikslas Projekto tikslas - tobulinti vidaus administravimą Kauno miesto savivaldybės administracijoje (toliau - KMSA). Projekto tikslą numatoma pasiekti įgyvendinant projekto uždavinius: diegti KMSA vidaus veiklos valdymą gerinančias informacines sistemas, optimizuoti informacines sistemas KMSA ir diegti projektų valdymo ir žemės nuomos apskaitos sistemas. Pagrindinės projekto veiklos: finansų valdymo ir apskaitos sistemos su papildomais viešojo administravimo moduliais diegimas, darbuotojų mokymų organizavimas ir vykdymas, turimų informacinių sistemų integracija, KMSA esamos situacijos projektų valdymo srityje vertinimas, optimalios projektų valdymo sistemos parengimas ir jos įdiegimas, žemės nuomos apskaitos modulio (toliau – žemės nuomos apskaitos sistema) įsigijimas ir įdiegimas, DVS duomenų mainų modulio sukūrimas, Kauno miesto techninių eismo reguliavimo priemonių informacinės sistemos sukūrimas ir įdiegimas, Administracinės teisės pažeidimų informacinės sistemos įdiegimas ir jos integracija su Administracinių teisės pažeidimų registru.
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius 14

1 Jonvabalis

Klausimas Atsakymas
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas Projekto tikslas ir uždaviniai atitinka 2007 - 2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ tikslą – stiprinti administracinius gebėjimus ir didinti viešojo administravimo efektyvumą – ir šio prioriteto 2 uždavinį – gerinti veiklos valdymą, geriau įgyvendinti Europos Sąjungos politikas, tobulinti viešojo administravimo struktūrą. Įgyvendinant projektą, siekiama optimizuoti KMSA vidaus administravimą ir veiklos valdymą. Finansų valdymo ir apskaitos sistemoje bus įgyvendinti naujieji viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartai (VSAFAS), kurie užtikrins viešojo sektoriaus apskaitos duomenų ir finansų valdymo kokybę bei efektyvumą. Taip pat sistemoje bus diegiami papildomi moduliai, kurie yra glaudžiai susiję su finansais ir apskaita, o juos sujungus į vieną sistemą, bus siekiama optimizuoti KMSA administravimą. Integravus elektroninių paslaugų sistemą (toliau - EPS) su dokumentų valdymo sistema (toliau - DVS), taip pat bus prisidedama prie veiklos valdymo gerinimo KMSA. Integravus šias sistemas, bus taupomi darbuotojų laiko ištekliai.
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą http://www.kaunas.lt/popup2.php?item_id=1973
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų https://www.e-tar.lt/portal/forms/legalAct.html?documentId=TAR.59D1FFDA35ED
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
13
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
1
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų Ne
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai Atlikus projekte numatytas veiklas, bus patobulintas KMSA vidaus administravimas ir veiklos valdymas, nes nemaža dalis KMSA darbuotojų atliekamų darbų ir veiklų bus automatizuotos. Įdiegtos finansų valdymo ir apskaitos sistema su papildomais viešojo administravimo moduliais (Personalo, Sutarčių, Viešųjų pirkimų, Nekilnojamojo turto, Veiklos planavimo ir valdymo), žemės nuomos apskaitos sistema, Kauno miesto techninių eismo reguliavimo priemonių informacinė sistema, Administracinės teisės pažeidimų sistema ir jos integracija su ATP registru, optimizuoti KMSA projektų valdymo procesai ir procedūros, atlikti esamų sistemų integravimo darbai ir sukurtas DVS duomenų mainų modulis prisidės prie Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių pasiekimo: bus Įdiegtos 5 vidaus administravimo ir veiklos valdymą gerinančios sistemos. Projekto įgyvendinimo metu taip pat bus apmokyti 119 KMSA Kauno miesto savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis.
Nuorodos į projekto rezultatus -

2 Jonvabaliai

Klausimas Atsakymas
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles http://www.kaunas.lt/index.php?1665086933
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis Taip
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
Nebuvo

3 Jonvabaliai

Klausimas Atsakymas
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai Taip
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais Taip
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje Taip
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai Savivaldybės biudžetinė įstaiga negali turėti akcininkų ar dalininkų.
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai Savivaldybės biudžetinė įstaiga neturi bendrovių ar filialų.
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) Taip. http://www.kaunas.lt/index.php?4179725374
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą Veiklos ir elgesio principus apibrėžia Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos 2002 m. birželio 24 d. Vyriausybės nutarimu Nr. 968
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų Nuostatos apibrėžtos Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų Nuostatos apibrėžtos Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė Prieš pradedant projektą buvo atlikta išsami alternatyvų analizė, kaštų ir naudos analizė tokio biudžeto projektui nebūtina.
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai -
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 Sutartyje yra nurodyta konfidencialumo sąlyga.