Informacija apie projektą
Kauno kolegijos infrastruktūros plėtra, įkuriant Integruotų technologijų praktinio mokymo centrą
Kauno kolegija
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Pramonės prospektas 20, Kauno kolegija, Kaunas 50468, Lietuva |
Rajonas | Kauno m. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 24 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Sanglaudos skatinimo veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Kolegijų infrastruktūra, skirta studijoms |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Konkursinis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | Finansavimo ir administravimo sutartyje nurodyta konfidencialumo sąlyga |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Ne |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 1.447.967,00 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 0,00 EUR |
Projekto tikslas | Projekto tikslas – pagerinti Kauno kolegijos studijų infrastruktūros kokybę ir prieinamumą, įkuriant Integruotų technologijų praktinio mokymo centrą. |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 30 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas | Projektas atitinka Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto "Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra" įgyvendinimo priemonę "Kolegijų infrastruktūra, skirta studijoms". Projekto atitikties horizontaliosioms sritims parametrai: darnus vystymasis; lyčių lygybė ir nediskriminavimas. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.kaunokolegija.lt/apie-mus/struktura/ |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | https://www.e-tar.lt/portal/legalAct.html?documentId=TAR.59D1FFDA35ED |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
5 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
25 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai | Projekto metu įsigytos įrangos eksploatavimo išlaidos bus toliau finansuojamos iš Kauno kolegijos biudžeto. Įrangos eksploatavimo tinkamą priežiūrą vykdys Kauno kolegijos darbuotojai. Tolimesnės investicijos į infrastruktūrą bus vykdomos, atsižvelgiant į kolegijos finansinę situaciją, tikslinių valstybės asignavimų ar kito finansavimo (specialių programų lėšomis) buvimą bei aktualius rinkos poreikius. Neabejotinai, naujos ir modernios bazės pilnavertis veikimas yra neatsiejamas nuo atnaujintų ar naujų studijų programų rengimo ir dėstytojų kvalifikacijos kėlimo, todėl kolegija, ieškodama šių priemonių finansavimo šaltinių, ketina dalyvauti įvairiuose aukščiau minėtų iniciatyvų finansavimo konkursuose. Įgyvendinant projektą sukurta baze bus sudaryta galimybė (bendradarbiavimo sutarčių pagrindu) naudotis ir kitų švietimo ar mokslo įstaigų mokslo darbuotojams ir studentams bei moksleiviams. |
Nuorodos į projekto rezultatus | http://www.kaunokolegija.lt/studiju-erdves/ |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | http://www.kaunokolegija.lt/wp-content/uploads/2014/03/KK-SVPT-1.pdf |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Taip |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Ne |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Taip |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | Taip |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Netaikoma |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Kauno kolegija antrinių ir pirminių bendrovių neturi. Informacija apie filialus nurodyta Kauno kolegijos tinklapyje. |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | Ne |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | http://www.kaunokolegija.lt/wp-content/uploads/2012/05/Kauno-kolegijos-akademinės-etikos-kodeksas1.pdf |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Taip |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančios nuostatos yra apibrėžtos Kauno kolegijos statute. |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | Ne |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | Ne |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | Finansavimo ir administravimo sutartyje nurodyta konfidencialumo sąlyga |