Informacija apie projektą
Universalaus daugiafunkcio centro Rykantų kaime įsteigimas
Trakų rajono savivaldybės administracija
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Vytauto gatvė 33, Trakai Historical National Park, Trakai 21105, Lietuva |
Rajonas | Trakų r. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 37 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto ,, Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra" VP3-2.2-ŠMM-04-R priemonės ,, Universalių daugiafunkcių centrų kaimo vietovėse steigimas" |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | 2 prioriteto ,, Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra" VP3-2.2-ŠMM-04-R priemonės ,, Universalių daugiafunkcių centrų kaimo vietovėse steigimas" |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
ES struktūrinių fondų finansavimas, valstybes Valstybės biudžeto lėšos |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | Finansavimo ir administravimo sutartyje nurodyta konfidencialumo sąlyga |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 491.209,00 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 73.681,00 EUR |
Projekto tikslas | Didinti iki mokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumą, sudaryti sąlygas aktyviai veikti bendruomenėms, didinti viešųjų paslaugų kokybę ir prieinamumą Rykantų kaime . |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 3 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas | Projekto įgyvendinimo metu rekonstruota Rykantų kaime, Trakų rajone esantis statinys (unikalus Nr. 4400-1518-3823), kuriame įsikurė naujai steigiamas Rykantų universalus daugiafunkcis centras (toliau – Rykantų UDC). Šiuo metu pastate veikia 4 įstaigos/organizacijos: BĮ Trakų rajono savivaldybės viešoji biblioteka, BĮ Trakų rajono Lentvario pradinė mokykla (Rykantų skyrius), Rykantų bendruomenė bei Lietuvos lenkų sąjungos filialo Trakų rajono skyrius (Rykantų būrelis). Rykantuose bei aplinkiniuose kaimuose yra susiklosčiusi sudėtinga socialinė-ekonominė situacija (bedarbystė, nedideli finansiniai ištekliai, didelis socialiai remiamų asmenų skaičius bei pan.), todėl dėl ribotų gyventojų finansinių galimybių bei socialinių poreikių rekonstruotas pastatas yra vienas svarbiausių Rykantų bei aplinkinių kaimų kultūros pastatų, kuriame teikiamos viešosios vaikų švietimo paslaugos bei vykdoma visuomeninė ir kultūrinė veikla. Pastatas bus pritaikytas renginių, kt. iniciatyvų organizavimui. Projekto tikslinė grupė, Rykantų UDC teikti viešųjų bei kitų paslaugų (ikimokyklinis, priešmokyklinis ugdymas, neformalus švietimas, bendruomenių veikla, bibliotekos paslaugos bei kt.), apima labai įvairias vietos gyventojų grupes. Rekonstravus pastatą bei jame įkūrus Rykantų UDC bus teikiamos kokybiškesnės bei įvairesnės paslaugos: ikimokyklinio, mokyklinio ir neformaliojo ugdymo(si) viešosios paslaugos bei sukuriamos teigiamos prielaidos vietos gyventojų visuomeninės, kultūrinės veiklos ir gyvenimo gerinimui bei aktyvinimui, įtraukiant didesnį skaičių vietos gyventojų bei vykdant kelias veiklas vienu metu. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.trakai.lt/index.php?150981711 |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | https://www.etar.lt/portal/legalAct.html?documentId=TAR.59D1FFDA35ED |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
1 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
3 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Ne |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai | Projekto įgyvendinimo metu rekonstravus Rykantų kaime, Trakų rajone esantį pastatą įsteigtas Rykantų UDC. Sprendimas steigti šį centrą yra patvirtintas Trakų rajono savivaldybės sprendimu. Projektas atitinka Savivaldybės 2008-2015 m. strateginį plėtros planą. UDC veiklos organizavimui Trakų rajono savivaldybės taryba paskirė Rykantų UDC direktorių. UDC pastato išlaikymui bei projekto metu sukurto turto išlaikymui, tinkamam jo eksploatavimui lėšos bus skiriamos iš Trakų rajono savivaldybės biudžeto bei kitų finansavimo šaltinių. Esamiems poreikiams pritaikius pastatą jame toliau paslaugas, tačiau didesne apimtimi, teiks šiuo metu pastate įsikūrusios įstaigos bei sudarytos sąlygos pastate savo veiklas vykdyti aplinkinių kaimų bendruomenėms |
Nuorodos į projekto rezultatus | http://www.trakai.lt/index.php?3234255563 |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | http://www.trakai.lt/index.php?2213847858 |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Trakų rajono savivaldybės administarcija vykdė susitikimus su Rykantų bendruomene, Rykantų kaimo gyventojais. |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Projekto vykdymo metu nebuvo nustatyta pažeidimų |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | Ne |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | taip |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Trakų rajono savivaldybės administracija yra Biudžetinė įstaiga, akcininkų/dalininkų neturi |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Įstaigos tinklalapyje nurodomos seniūnijos |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | taip |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Etikos kodas Veiklos ir elgesio principus apibrėžia Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos 2002 m. birželio 24 d. Vyriausybės nutarimu Nr. 968. |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Nuostatos apibrėžtos Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Nuostatos apibrėžtos Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | taip |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | investicijų projektas |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | Finansavimo ir administravimo sutartyje nurodyta konfidencialumo sąlyga |