Informacija apie projektą
Trakų rajono savivaldybės administracijos vidaus administravimo ir veiklos valdymo tobulinimas
Trakų rajono savivaldybės administracija
Bendra informacija | |
---|---|
Pareiškėjo ar projekto vykdytojo vietovė | Vytauto gatvė 33, Trakai Historical National Park, Trakai 21105, Lietuva |
Rajonas | Trakų r. |
Bendras per visą gyvavimo laikotarpį įgyvendintas ES lėšomis finansuotų projektų skaičius | 37 |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto programinis laikotarpis
Nurodykite, pvz. 2007-2013
|
2007-2013 |
Programa, iš kurios buvo skirtas finansavimas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
Prioritetas, pagal kurį finansavimas skirtas „Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančiam projektui | Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas |
„Jonvabalių“ iniciatyvoje dalyvaujančio projekto veiklos sritis | Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas |
Projekto finansavimo būdas
* Projekto finansavimas gali būti valstybinis, regioninis arba konkursinis. Konkursinis projektas nuo planinio skiriasi tuo, kad planiniams projektams neskelbiamas papildomas konkursas – tokie projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal ministerijų parengtas gaires.
Konkursas skelbiamas naudingiausiems ir kokybiškiausiems projektams atrinkti tada, kai tą pačią veiklą gali atlikti daug skirtingų subjektų. Planiniai projektai ir jų vykdytojai atrenkami iš anksto pagal Vyriausybės ar ministerijų parengtas gaires; tokie projektai gali būti valstybiniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal nacionalinius strateginio planavimo dokumentus) arba regioniniai (kai projektų sąrašas sudaromas pagal regioninius strateginio planavimo dokumentus).
|
Regioninis |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 1. | Finansavimo ir administravimo sutartyje nurodyta konfidencialumo sąlyga |
Ar projektą įgyvendinanti organizacija / įmonė yra perkančioji organizacija?
Organizacijos ir įmonės, atitinkančios perkančiųjų organizacijų apibrėžimą pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymą, įgyvendindamos ES projektus, prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti turi vykdyti viešuosius pirkimus pagal šį įstatymą. Įmonės ar organizacijos, kurios nėra perkančiosios organizacijos pagal šį įstatymą, įgyvendindamos ES projektus prekes, paslaugas ar darbus turi pirkti pagal taisykles, numatytas Finansų ministro įsakyme dėl pirkimų neperkančiosioms organizacijoms.
|
Taip |
Projekto įgyvendinimui skirta ES ir valstybės biudžeto lėšų suma | 98,00 EUR |
Suma, kurią projekto vykdytojas turėjo finansuoti iš savo lėšų | 17.305,00 EUR |
Projekto tikslas |
Sukurti ir įdiegti vieningą finansų valdymo ir apskaitos sistemą, kuri yra būtina Trakų rajono savivaldybės administracijos funkcijų vykdymui Trakų rajono savivaldybės administracija (toliau – Administracija) ir seniūnijos neturi vieningos finansų valdymo sistemos (toliau – FVS), kurioje būtų realizuotas biudžeto vykdymo apskaitos, turto, personalo, sutarčių ir projektų valdymo funkcionalumas ir negali užtikrinti joms priskirtų funkcijų efektyvaus ir savalaikio vykdymo. Administracijos darbuotojai neturi galimybės tinkamai tvarkyti buhalterinę ir iždo apskaitą bei valdyti žmogiškuosius išteklius, vadovybei nėra pateikiama suvestinė informacija apie personalo darbo krūvius, procesų bei veiklų chronologiją, nėra galimybės perskirstyti resursus ir atskirų padalinių ar darbuotojų funkcijas, didžioji dalis reikalingos informacijos saugoma popieriniu būdu. Projekto tikslas – prisidėti prie viešojo administravimo subjektų vidaus administravimo ir veiklos valdymo tobulinimo, sukuriant ir įdiegiant vieningą finansų valdymo ir apskaitos sistemą bei modernizuojant dokumentų apskaitos ir valdymo sistemą geresniam Trakų rajono savivaldybės administracijos funkcijų vykdymui. Esminė projektu sprendžiama problema – Administracijoje nėra vieningos ir viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (toliau – VSAFAS) atitinkančios FVS, leidžiančios įstaigos vadovams realiu laiku stebėti organizacijos darbų planavimą ir vykdymą, atlikti veiklos procesus sklandžiai ir nuosekliai, o turima DVS neturi reikalingų sąsajų su esamu Biudžetas VS bei yra prieinama per mažam skaičiui darbuotojų. Vieningos ir visiems skyriams pritaikytos FVS diegimas, sąsajų su DVS kūrimas, DVS praplėtimas prisidėtų prie Administracijos veiklos valdymo tobulinimo, geresnio ES politikos įgyvendinimo |
Projekto įgyvendinimo metu vykdytų pirkimų skaičius | 4 |
1 Jonvabalis
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Kaip šis projektas prisideda prie 2007-2013/2014-2020 m. veiksmų programos strategijos ir kaip toks prisidėjimas matuojamas |
įdiegtos vidaus administravimo ir veiklos valdymą gerinančios sistemos ar metodai savivaldybių administravimo subjektuose 1 vnt. Projektas – prisideda prie viešojo administravimo subjektų vidaus administravimo ir veiklos valdymo tobulinimo, sukuriant ir įdiegiant vieningą finansų valdymo ir apskaitos sistemą bei modernizuojant dokumentų apskaitos ir valdymo sistemą geresniam Trakų rajono savivaldybės administracijos funkcijų vykdymui. Esminė projektu sprendžiama problema – Administracijoje nėra vieningos ir viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (toliau – VSAFAS) atitinkančios FVS, leidžiančios įstaigos vadovams realiu laiku stebėti organizacijos darbų planavimą ir vykdymą, atlikti veiklos procesus sklandžiai ir nuosekliai, o turima DVS neturi reikalingų sąsajų su esamu Biudžetas VS bei yra prieinama per mažam skaičiui darbuotojų. Vieningos ir visiems skyriams pritaikytos FVS diegimas, sąsajų su DVS kūrimas, DVS praplėtimas prisidėtų prie Administracijos veiklos valdymo tobulinimo, geresnio ES politikos įgyvendinimo. |
Nuorodą į įmonės organizacinės struktūros schemą | http://www.trakai.lt/index.php?902303885 |
Nuoroda į viešą įsipareigojimą nepažeisti su įmonės veikla susijusių teisės normų | http://www.etar.lt/portal/legalAct.html?documentId=TAR.59D1FFDA35ED |
Skelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, skelbiami pirkimai – tai tokie pirkimai, kurie atliekami viešai apie juos paskelbus ir taip sudarius galimybę sudalyvauti visiems tiekėjams.
|
1 |
Neskelbiamu būdu vykdytų pirkimų skaičius
Remiantis Viešųjų pirkimų tarnybos paaiškinimu, neskelbiamu pirkimai – ai tokie pirkimai, kai skelbimai apie jų vykdymą nėra viešai pasiekiami ir kuriuose gali dalyvauti tik pakviesti tiekėjai. Tokiu atveju neveikia įprasti rinkos konkurencijos dėsniai, tad labai svarbu užtikrinti, kad tokie pirkimai vyktų atskaitingai ir būtų suvaldytos su mažesniu viešumu atsirandančios rizikos.
|
3 |
Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta viešųjų pirkimų tvarkos pažeidimų | Taip |
Projekto tęstinumo užtikrinimas, projekto rezultatų matavimas ir įvertinimas, pasiekti rezultatai |
Projekto vykdytojas įsipareigoja 5 metus po projekto įgyvendinimo pabaigos be Europos socialinio fondo agentūros (toliau – ESFA) ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – VRM) raštiško sutikimo nekeisti turto paskirties, nuosavybės pobūdžio, objekto, kuriam būtų skirtos projekto finansavimo lėšos, vietos bei sudarys tinkamas fizines, technines ir finansines prielaidas projekto įgyvendinimo laikotarpiu sukurtiems produktams išlaikyti ir toliau naudoti. įdiegtos vidaus administravimo ir veiklos valdymą gerinančios sistemos ar metodai savivaldybių administravimo subjektuose |
Nuorodos į projekto rezultatus | http://www.trakai.lt/index.php?3053629363 |
2 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Nuorodą į organizacijoje patvirtintas viešųjų pirkimų organizavimo taisykles | www.trakai.lt/index.php?2213847858 |
Prieš pradedant įgyvendinti šį projektą vyko konsultacijos su gyventojais ar kitomis suinteresuotomis grupėmis | Buvo vykdoma apklausa |
Projektui buvo taikyta finansinių korekcijų
Finansinės korekcijos – jeigu nustatomi projektų vykdytojų pažeidimai, jiems taikomos teisės aktuose numatytos finansinės korekcijos. Tai, priklausomai nuo nustatyto pažeidimo, gali reikšti, jog sumažinamas projektui skiriamas finansavimas, susigrąžinamas finansavimas tų išlaidų, kurios pripažįstamos netinkamomis arba netgi nutraukiama su projekto vykdytoju pasirašyta Finansavimo ir administravimo sutartis.
|
Ne |
3 Jonvabaliai
Klausimas | Atsakymas |
---|---|
Dėl pirkimų, vykdytų įsigyjant prekes ir paslaugas įgyvendinant šį ES projektą, vyko teisiniai ginčai | Ne |
Projektą įgyvendinant buvo bendradarbiaujama su socialiniais ekonominiais partneriais | ne |
Darbuotojai, tiesiogiai dirbantys prie projekto įgyvendinimo, yra apmokyti antikorupcijos rizikų / skaidrumo standartų srityje | taip |
Organizacijos tinklapyje nurodoma, kas yra jos akcininkai / dalininkai | Trakų rajono savivaldybės administracija yra Biudžetinė įstaiga, akcininkų/dalininkų neturi |
Įmonės tinklapyje nurodomos antrinės, pirminės bendrovės ir filialai | Įstaigos tinklalapyje nurodomos seniūnijos |
Organizacija skelbia apie pranešimo kanalus (būdus), kuriais gali naudotis jos darbuotojai, taip pat ir tiekėjai, agentai, subrangovai ir partneriai, norėdami saugiai ir konfidencialiai pranešti apie potencialius vidinės tvarkos pažeidimus ar klausti patarimo (pasitikėjimo linijos) | taip |
Organizacija turi elgesio ar etikos kodeksą | Etikos kodas Veiklos ir elgesio principus apibrėžia Valstybės tarnautojų veiklos etikos taisyklės, patvirtintos 2002 m. birželio 24 d. Vyriausybės nutarimu Nr. 968. |
Organizacijos turimame elgesio ir etikos kodekse yra dovanų politiką reguliuojančių nuostatų | Nuostatos apibrėžtos Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme. |
Organizacijos turimame elgesio ar etikos kodekse yra interesų konfliktų sprendimo politiką reguliuojančių nuostatų | Nuostatos apibrėžtos Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme. |
Prieš pradedant projektą, buvo atlikta kaštų ir naudos analizė | ne |
Atlikta (jeigu buvo atlikta) kaštų ir naudos analizė / investicijų projektas / verslo planas prieinamas viešai | ne |
Nuoroda į projekto finansavimo ir administravimo sutartį bei jos priedą nr. 2 | Finansavimo ir administravimo sutartyje nurodyta konfidencialumo sąlyga |